25 Haziran 2012 Pazartesi

Maldivler Turu Balayı İpuçları

Maldivler balayı tatili için en gözde mekanlardan biri

Maldivler, Hint Okyanusu'nda Sri Lanka açıklarında yer alan bir ada grubudur.

Çok çeşitli Maldivler turu ile bu yeryüzü cennetine gitmek unutulmaz bir tatil geçirmek mümkün. Özellikle balayı için Maldivler oldukça gözde.

Peki Maldivler balayı seçeneğini düşünenler neler bulabilirler bu adalarda?

Denizden iki metre yükseliğe sahip adalar dünyaca ünlü dalış mekanı Banana Resifi ile gözdedir. Sualtına meraklı çiftler Maldivler balayı tatilinden mükemmel anılarla dönebilirler.

Farklı kültürlerin yeme-içme kültürüne meraklı olanlar ise ağırlıklı olarak deniz ürünleri ve tropik meyvelerden oluşan yerel yemekleri ve içkileri denemelidirler.

Kristal mavisi lagünler ve çarpıcı güzellikteki mercan adaları, Maldivler balayı çiftleri açısından keşfedilecek onlarca cennet parçasıdır.

Dünyanın en gözde beş balina ve yunus gözlem yerinden biri olan Maldivler aynı zamanda çok zengin bitki ve hayvan türleri ile de balayı çiftlerini ve Maldivler turu ile ülkeye gelmiş olanları büyüler.

Adalarda ulaşım genellikle yaya ya da sabit fiyatlı taksilerle sağlanır.

Bir İslam ülkesi olan Maldivler'de tatil mekanlarının dışındaki kent ve kasabalarda kadınların sade ve nispeten kapalı giyinmeleri beklenir.

Maldivler sıtma olmamasına rağmen bazı adalarda sivrisinek çoktur. Dang ateşi ve sarı humma gibi hastalıklara karşı aşı olunması ve bu aşı belgesinin seyahat sırasında yanınızda olmasında ayrıca yarar vardır.

Maldivler balayı seçeneğini tercih edenler için gerçek bir cennet, sıcakkanlı insanlar ve unutulmaz anılar Maldivler turu ile rahatlıkla ulaşılabilir.

Maldivler balayı tatilini kendileri organize etmek isteyenler de rahatlıkla hesaplı oteller ve uçak bileti bulabilirler.

1. Maldivler 1.200 adanın 281'inde insan yaşamaktadır. 1.000 civarında ada halen boştur. Yerleşim bulunan 281 adadan 195'inde Maldivliler, 86 ada ise "otel ada" şeklinde kullanılmaktadır.

Dünyanın en gözde tatil merkezlerinden olan Maldivler resimleri için fazla söze gerek yok. Size önerimiz resimleri detaylı inceleyim ve nasıl bir yer olduğunu hissedin.

Maldivler Balayı Turu için en uygun fiyat seçenekleri için siteyi inceleyebilirsiniz.

2. Biz de balayı için Temmuz ayında Conrad Maldives Rangali İsland da kaldık, kesinlikle doğru bir tercihmiş. Gitmeden herkes sıkılırsınız falan diyordu ben de aksiyon severim, korkmuştum açıkçası ama bir hafta kaldık, daha 1 hafta olsa yine yetmeyecekti bana. Water villada kaldık, odanızdaki zeminden denizin içini ve balıkları izleyebiliyorsunuz.
    Su altında çekimler yaptık balıkların içinde, şnorkelling turu, yunus izlemeye gittik, denizin 5 metre altındaki restoranda yemek yedik köpek balıklarının içinde, denizin ortasında masaj yaptırıp jakuziye girdik …vs daha bir sürü harika aktivite. Eğer merak ederseniz beklerim bir göz atın umarım gitmek isteyenlere faydası dokunacaktır, fiyatı , en iyi mevsimler, otelin hediye verdikleri hepsi var. 3 Bölüm halinde anlattım, bu da kısa kesilmiş hali :)
    Bu arada yeni yeni başladım blog işine yardımlarınızı ve lütfen yorumlarınızı dört gözle bekliyorum.
    Diğer destinasyonlarla kıyaslanamayacak kadar farklı ve rüya gibi bir yer Maldivler, kıyas kabul etmez bence.